[SKANDAL] [SAMO U SRBIJI] Da komšiji crkne krava – #lifestyleserbia

  Srbija je zemlja sa najvećim brojem stručnjaka po metru kvadratnom. Srbija, zemlja velika. Na brdovitom balkanu. Punom junaka. 1. Imamo najbolje ekonomske stručnjake (sa državnog fakulteta, razume se) ali Srbija propada decenijama. 2. Imamo najveće sportske komentatore, ali nemamo bolje od Ace Stojanovića. 3. Imamo najbolje fudbalske stručnjake i selektore, ali treća liga Nikaragve […]

Read more
Može li iko stati na put Narodnoj banci Srbije?

Narodna banka Srbije je jedan od glavnih kočničara modernizacije privrede i same zemlje jer ne menja zastarele zakone, ograničava poslovanje sa inostranstvom i maltretira mala i srednja preduzeća silnom i nepotrebnom birokratijom. Godinama smo čekali da dođe PayPal u Srbiju. Narodna banka Srbije morala je da donese odluku da dozvoli dolazak PayPal, bez promene ikakvih […]

Read more
Zašto Apple nije razočarao

Haters gonna hate. Uvek je bilo, i uvek će biti. Javnost je prosto navikla da Apple uvek daje inovacije i neverovatne proizvode. I jeste sjajno očekivati od njih tako nešto. Ali nemoguće je da tako uvek i bude. Zamislite da, kada BMW izbaci restilizovanu verziju 5ice, javnost krene sa osudama kako nisu pružili još jednu […]

Read more
Sta je zapravo luksuz u Srbiji? 5 predloga novom ministru Lazi

Danas smo, jako iščuđeni, prihvatili vest da je veliki dr mr gosn Lazar Kostić, suvi Genije, Mesija, doneo odluku: Svako ko prima više od 100.000,00 din platu moraće da plati porez na ekstraprofit Jer, budimo „realni“, svako ko prima ‘iljadu evara doručkuje pored bazena svako jutro. To „realno“ jeste luksuz. Znate li vi šta sve […]

Read more
Blogersko upoznavanje sa Đulijetom #AlfaDate

Fiat Automobili Srbija i Represent su u goste pozvali nas blogere da se družimo i upoznamo sa Đulijetom, jednom prefinjenom i pomalo opasnom damom čiji je otac Alfa Romeo. Imali smo prilike da se provozamo sa njom kroz Beograd i izmamimo uzdahe prolaznika. Dakle, auto koji smo vozili je Alfa Romeo Giulietta, 1.4L sa 120 […]

Read more
Forma > Suština = Zašto Srbija propada godinama

Mnogo sam dugo čekao da napišem ovaj blogpost. Sve sam verovao kako će se stvari u Srbiji promeniti i kako ćemo se modernizovati. Kada sam shvatio da to neće biti tako, odlučio sam se da napišem ovaj tekst. Tekst posvećen „formi“ i „suštini“. Kao što mnogi od vas znaju, neke od najvećih kompanija na svetu […]

Read more
Treba stvarati lojalne a ne labilne potrošače

Šta je suština marketinga? Da proda proizvod ili uslugu? Donekle. Da stvori dobar korporativni imidž? Donekle. Da napravi profit? Donekle. Sve je ovo tačno, ali ne može postojati u praksi bez zadovoljnog i lojalnog potrošača. Ako nemate zadovoljne i lojalne potrošače nećete imati ni profit. Jer možda ćete nekoga jednom ili eventualno dva puta „navući“ […]

Read more