Ok. Zaustavite internet. Svet je poludeo. Potpuno. Milioni dece i odraslih ljudi lete po autoputevima, parkovima, izašli iz kuća, i telefonom jure neke virtualne životinje. Pojavila se nova aplikacija i već je postala viralna, i ostvarila najveći uspeh u istoriji interneta. Koristi se više nego Facebook, Twitter, pa čak i porno sajtovi. Da, nećete verovati, odrasli ljudi manje gledaju porniće i eno ih sada napolju, u prirodi, jure nestvarna mala stvorenja. U pitanju je PokemonGo.
„A brate, koja budala igra to“. „Koji će mi to đavo u životu“. Naravno, većina ljudi (naročito Srbi) se plaši svega što je novo, neistraženo. U ljudskoj je prirodi da se nepoznatog plaši. Pa tako i ovoga. Mnogi će reći da je ovo glupost, ALI sa tolikom korisničkom bazom je idealan za marketing. Kako? Pa, PokemonGo će uskoro omogućiti brendovima da se Pokemoni nađu na vašoj lokaciji. Gde imate firmu.
Naprimer, imate kafić u Zemunu. Sa finom bašticom. Platite PokemonGo firmi da stave male Pokemone na vašu lokaciju, gde vam se nalazi kafić. A onda horda dece i odraslih navire u vaš kafić. Ne bukvalno, ali kapirate poentu. I šta se dešava kada dođu? Pa čeka ih akcija „tri piva četvrto gratis“ ako su odrasli, a ako su deca onda 1+1 sladoled. I ako pokažu da su ulovili pokemona dobijaju neki popust, recimo 10%. Mislim, ovo su banalni primeri, ali važno je da shvatate poentu. Na ovaj način ćete povećati prodaju, ali možda dobiti i lojalne klijente.
Ljudi u Srbiji moraju da shvate da se ova igra masovno i u Srbiji. Pa zato evo ga još jedan primer. Zamislite vi ste Lavirint prodavnica igračaka. Platite da se Pokemoni nađu u vašem objektu. Hiljade dece navire u vaš objekat da ulovi Pokemona. A šta radi kad odradi to? Narednih 45 minuta plače da mu roditelji kupe neku od igračaka.
Čak možete PokemonGo aplikaciju iskorititi i za besplatnu promociju. Kako? Lako. PokemonGo tera ljude napolje. U parkove. U prirodu. I onda, vi recimo prodajete sokove, naprimer Guarana, izađete i okačite znak na sebe „Ko donese Pokemona dobija bepslatnu Guaranu“. Ili, dajte ljudima savete kako da lakše ulove Pokemone. I kada ulove, neka dođu sa fotkom, i dobiće neki popust. Pravite Content od toga. I ne samo to. Ljudi kada skupe Pokemone, mogu da se sa prijateljima bore da vide čiji je jači. Ako ste kafić budite domaćin ovih borbi. Eto veće prodaje sladoleda, palačinki, pa i piva, najverovatnije. I obavezno imajte štekere i spremne punjače u vašim objektima ako ste domaćin ovim „bitkama“. Jer će se ljudima brzo istrošiti baterija igrajući Pokemon. A onda vi nastupate kao heroj. I guess what? Oni će se vraćati kod vas. Ukljućite se u hajp jer on neće brzo proći.
Naveo sam samo neke od primera. Postoji neograničen broj mogućnosti. Bilo da ste kuglana, kafić, prodavnica igračka, teren za mali fudbal, ma šta god. Čak i striptiz klub. Mogućnosti promocije su bukvalno neograničene. Sve ostalo je na vašoj kreativnosti i želji da naučite i savladate nešto novo.
3 thoughts to “Šta je bre to PokemonGo i kako Vam može pomoći u promociji proizvoda?”
Kakvo genijalno resenje!!! Win win situacija za sve i za tvorce igrice, i za mali biznis, za internet provajdere, prodavce mobilnih uradjaja, za sve osim za izludele ljude koji love pokemone. Saveti su odlicni, potrebno je iskoristiti ovu sansu, dok traje posto mi deluje da ce uskoro mozda i da je zabrane (ako se ddesi josh neka saobracajna nesreca-ljudi voze i igraju igricu)
McDonald’s te je poslušao:
http://www.netokracija.rs/mcdonalds-pokemon-go-121649
Sada se čeka da Pokemon otvori ovu mogućnost za sve kompanije 🙂 Nego, prođe im hajp dok to urade