Kome smeta slab dinar?

Već treći put u zadnjih godinu dana slušam žalospevke i kukumakanja domaćih privrednika kako je kurs dinara slab, kako mnogo osciluje i kako NBS treba da interveniše sa svojim deviznim rezervama i spreči dalje jačanje eur-a, odnosno slabljenje dinara. Zato, hteo sam ovde da kažem par jako bitnih i ekonomskih stvari u prilog slabom dinaru, […]

Read more
Fenomen zadnjeg zalogaja

Da li vas zaista nervira kada vam dragi životni saputnik (dečko/devojka/muž/žena…) uzme zadnji zalogaj vašeg najdražeg sendviča/pice/meka/kfca… ili vam „otmu“ zadnji gutljaj koji ste specijalno planirali zadnjih 8 minuta krkanja baš da ostavite za zadnji zalogaj? 🙂 Znam da ću dobiti strašan hejt nakon ovog posta od svoje drage 🙂 ali prosto sam morao da […]

Read more
Nikada ne prestaj verovati! Ništa nije nemoguće!

1. Nikad ne prestaj da veruješ! 2. Ništa nije nemoguće! 3. U životu ne uspevaju pametni nego uporni! Ove tri rečenice sam urezao u srce, i na njih stalno mislim. Preporučujem i vama da to isto uradite. Ovu treću sam naučio još u srednjoj školi. Nikada nisam voleo da učim, i bio sam loš đak. […]

Read more
Nelogična logika hotela u Srbiji

Svake godine pred razna putovanja, konfernecije i odmore, iznova i iznova se začuđujem „genijalnoj“ logici direktora i menadžera srpskih ugostiteljskih objekata, naročito hotela po Srbiji. Kao da smo mi Monako, kao da imamo najdivnije puteve na svetu, kao da su ugostitelji najljubazniji sektor, primereno tome su i toliko visoke cene. Prosto ne mogu da se […]

Read more
Apsurd srpske ekonomije – sprega između plata i korupcije

U zadnje vreme često čujem kako se ljudi bune zašto neki direktor velike kompanije prima 3.000,00 eur – 5.000,00 eur platu, ili zašto viceguverner Narodne banke Srbije ima 550.000,00 din platu, itd…. Ja smatram da su to toliko nerealna (da se ne izrazim gore) pitanja koja zaista nemaju nikakvu ekonomsku, moralnu niti bilo kakvu drugu […]

Read more
Internet marketing za početnike – vrste online promocije

Mnogi mladi preduzetnici, online entuzijasti ili pak studenti koji pokreću neki projekat/biznis često ne znaju na koji tačno način da promovišu svoj projekat i kako da stave do znanja javnosti da on postoji.U ovom kratkom postu želeo bih da im pomognem i predstavim vrste online promocije kao i prednosti i mane. Zato, prvo krenimo od […]

Read more
Najbolja konferencija je ona sa dušom #BizBuzz2011

I ove godine kao i prošle bio sam na IT konferenciji BizBuzz 2011. Tu konferenciju ni lud ne propuštam jer je to jedna od retkih koja ima svoju dušu! To je konferencija koja traje dugo, ima tradiciju, sjajne organizatore koji iz sebe izvlače zadnji atom snage kako bi sve funkcionisalo savršeno, a onaj šlag na […]

Read more
Podsticanje prodaje – atak na emocije potrošača by IDEA

Jedna genijalna stvar koju sam skoro zapazio jeste nova akcija IDEA koja daje besplatno bonove, tačnije pravi novac za određeni iznos kupovine. U marketingu, vaučeri, pokloni, nagradne igre i sl. se stručno naziva podsticanje prodaje. Ali, šta je mene zaintrigiralo kod ove akcije? Pa, samo jedna reč: BONOVI. IDEA je mogla da iskoristi naziv „vaučer“ […]

Read more
Moje dojke su OK

Svest građana u Srbiji je na izuzetno niskom nivou, po bilo kom osnovu. Ne bitno da li je to odlazak kod zubara, u školu, na fakultet… Recimo, u Srbiji ima više mobilnih telefona nego što ima zuba u glavama stanovnika. Zato, danas bih voleo da podelim jednu jako bitnu temu sa vama, koja se bavi […]

Read more
Kako ne treba poslovati #VIPFail

Kako se na svom blogu bavim stvarima vezanim za marketing, ekonomiju i uopšteno poslovanjem, ovde bih želeo da prenesem neka svoja mišljenja vezana za najnovije dešavanje i za izuzetno loše ponašanje mobilnog operatera Vip Mobila prema svojim klijentima, u ovom sličaju jednom od poznatijih twitteraša @juzhnjak (sila od čoveka). Naime, šta se desilo? Pa, čoveku […]

Read more